tisdag 3 november 2009

Mer Folietexter....

Detta väggord sitter på sovrumsväggen, någonstans på Stockholms mest trafikerade gata, Hornsgatan! Närmare bestämt hos min kära svägerska! 
Vi gav nämligen henne detta väggord + arrangemang i födelsedagspresent för snart ett år sedan...En trollhasselgren och en glaslykta med en färsk blomma i! 
Tycker att denna text är så fin på något vis;
Like a flower to a tree
that´s how close I wanna be
någon som kan gissa vart den kommer ifrån...????(Den har suttit fast på min näthinna sedan jag var tonåring...) ;)

Funderar själv på samma väggord till vår sovrumsvägg, men den skulle nog göra sig bättre i grått eller svart, vi får se vart orden bär...

Jag har en identisk sådan här i guld med ca-måtten  97x17cm, om det är någon som är intresserad av att köpa?! ;)

4 kommentarer:

  1. ær det fredrik som gør dem på sitt jobb? Kram Rebecka!

    ps, kan du inte lægga upp bilder på hur det ser ut i huset innan stora huset? *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. Ja, visst e d F som gör texterna på jobbet!
    Förstår inte riktigt vad nu menar nu...kan du ta d på svenska??...skratt...menar du alltså "före"-bilder inifrån stora huset...?!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Nej!!! Bilder från huset med 4 dörrar!! Alltså det lilla huset framför det stora!

    Jag funderar nemligen på att kanske fixa vägg ord till min vägg i nya lyan!

    SvaraRadera
  4. Jaaa, det hemliga uthuset med de 4 dörrarna, ja vad kan gömma sig bakom dem...spännande va?...skall absolut fnula på ett inlägg om det, kul att du frågar!
    Ja, säg bara till vad du vill ha för väggord, då kanske jag också får ALLA dessa jag vill ha hem fixade!
    Så kuuul med lägenhet för dig!
    Hoppas vi ses snart!
    Kram

    SvaraRadera