onsdag 15 september 2010

VardagsLYX...

När sambon äntligen släntrade hem vid 19 tiden och små-gnuttiskruttarna sov vackert på sina mjuka kuddar bjöd sambon upp till lite romantiskt vuxenmys...(hmmm???...funkar mutor även på vuxna kvinnor??) ;)
Oxfile´, en härlig sallad och ett glas rött en helt vanlig onsdag...

-Voila! Serverat till underhållande Idol i baren i köket... sååå galet gott...och är man inte vuxen då när man total går igång på MAT! kanske en av livets största njutningar, ellerhur?! ;)

Och okej darling, bjuder du till så där, ja då är jag inte sämre än att jag bjuder tillbaka, för visst handlar förhållanden mkt om det, att ***GE och TAGA...att BJUDA TILL och BEHAGA!*** ;)
I skafferiet vs frysen rymdes dessa snaskigheter, som bums...
... blev till en gottig "Viol coctail"-dessert!!
Den vita chokladsåsen som jag sprang på på affären härom veckan var gaaalet god kan jag lova! Ett hett tipselitips!! (Om du älskar vit choklad som jag!)

Vardagslyx - I like!!!
KRAAAM vilken hääärlig dag! ;)

4 kommentarer:

  1. Härligt Matilda, det är just så vi får vardagen att blomstra !!!! Kram mamma och svärmor !!

    SvaraRadera
  2. Håller med "Lena"...Kram Svärmor o mamma

    SvaraRadera
  3. Provade den vita chokladsåsen till jordgubbar och glass, jättegod ! Hittade den på ICA MAXI !!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt mamma och vad komiskt för det var precis vad jag sa till F när vi satt och mmm:ade oss över den, att den är säkert jättegod till typ jordgubbar och glass!

    Vitchokladpuss

    SvaraRadera