torsdag 23 september 2010

Ååååh, vad det värmer...

Underbara, oslagbara, obytbara mamsi/momsi kom ut på kärt besök och hjälpte ensamma mig idag...och hade med sig dessa bedårande blommor med ett fint litet kort och värmande ord, bara sådär...

Ååååh, det värmer ända in i hjärtat!!!
Vilket även vetekudden gjorde som min underbara kollega tagit med sig till mig på jobbet idag, bara sådär, bara för att jag har så (extreeeemt) ont i korsryggen...(imorgon skall jag bli knäckt!) ;)
Jag menar hur gullig, snäll och omtänksam får man vara...??
Dukade upp med en liten favvo-buffé och bjöd mamsilimomsi på...

Nämligen fiskburgare!!!
Serverat med hemmagjord klyftpotatis och remouladsås!

Blommorna hamnade i hallen, för åååh, vad glad jag kommer bli varje gång jag kommer hem nu med dessa bedårande skönheter som förgyller vardagen!
Tack alla ni underbara som gör det där lilla extra och förgyller min vardag(ni vet själva vilka ni är!!) är givmilda och alldeles, alldeles underbara!
Det värmer så in i den blomstertid! ;)
Dagens Ros går till Er

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har, hoppas att lusten att blogga kommer tillbaka!

    Jag håller på att inreda mitt hus och letar efter lite inspiration på nätet, jag undrar vart du har du köpt den fina hissgardinen på bilden och vad den heter?

    SvaraRadera