torsdag 2 september 2010

Tuuusen Tack Mammi...och alla andra! ;)

...för din månatliga "kurator-session" här ute, haha.... ;)
Här shakas det loss så det står härliga till till mormors favoritlåt...nej, jag menar dotterns...nämligen "Manboy-manboy-you can call me man boy...woah..ha...ha...." ;)
Häromdagen kom hon hem från dagis och sa att hon ville gå på disco på Folketshus i helgen...man ba´....vänta nu ett ögonblick...hur gammal är du???...hur gammal är jag....???...Vad häääänder...???
(Hilfe hilfe!!) ;)

Mamma du e bäst, tack för att du såg den där blixten över pappas huvud när ni träffades och för att det blixtrade till den där gången mellan lakanen när...(eller var/när/hur det nu var - vilket jag inte heller vill veta...jag kom bestämt med storken va? visst gjorde jag det? Puuuh!) ;)...inte för att jag älskar mig själv (har snarare lättare att göra motsatsen!)...utan eftersom jag nu är den jag är alá "tur att man blev som man blev - när int´ man blev som man skulle"(Levengood igen!)...och håller på att acceptera det... så är jag bara så extremt lycklig och tacksam att jag har dig kära Mammi...som stöd på vägen...utan dig hade jag legat platt fallen och varit överkörd för länge sen! ;)
...Som ikväll när du bara spontant kom ut och hjälpte mig med barn, trädgård, tvätt och allt som hör vardagen därtill...och som om inte det vore nog, fick jag massage i min nackspärrade nacke när barnen var nattade och massor väääälbehövligt, uppiggande och insiktsfullt mor-dotter-snack!
Tuuusen Tack och all KÄRLEK i världen till dig bästa obytbara Mora mi!! ;)
LOVE U to eternity!

Och Tack bästa arbetskamraten Helena för en underbart mysig, trevlig och snack-vettig (som vanligt!) dag på IKEA!!! (shopping är ett säkert beprövat kort...kontorsinredning funkar bra det oxå, jag lovar!!! ;) )

Mycket styrka är på intåg! ;)

1 kommentar:

  1. Bra där Mattis, vad vore livet utan er två kära döttrar och underbara barnbarn ?! Ringa och trist det vore. Kämpa på och lev livets med och motgångar.Finns alltid där när du och systra di behöver mig !! Kram och god fnatt !!

    SvaraRadera