fredag 3 september 2010

Förberedelser...

Här städas, skuras och förbereds det för fullt...
Här matplatsen där vi alltid äter till vardags, som jag aldrig tror att jag visat för er förut...
Vet ni varför?? Jo, för att det gömmer sig ett gammalt furubord under kalasduken som jag bara h*****r...men vi tycks aldrig riktigt få arslet ur vagn, tiden ur klockan, pengarna ur plånboken eller vad det nu är...???...att införskaffa ngt nytt (och vitt!!) hit! ;)
som imorgon fylls med stor smarrig buffe´till sambons 30-årsfirande!

*** BELIEVE***DREAM***IMAGINE***
TRO på Dig själv. Våga DRÖMMA. FÖRESTÄLL Dig att drömmar blir till verklighet.

Hoppas ni har en underbar fredag med fotboll, umgänge, familjemys eller vad det nu kan vara??!!
Fredagspuss...

4 kommentarer:

  1. Slipa bordet och måla det vitt.
    Du är ju jätteduktig på sånt!! + du sparar pengar. :))

    Alternativet e blocket. Mycket fynd kan göras där, I know! :P

    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har funderat på att måla det många gånger...men jag har nästintill målat ihjäl mig de senaste åren och snickerboa där ute står och skriker med tiotals målarprojekt som står före i kön...suck!! ;)

    Blocket är grymt...där har jag gjort måååånga fynd vill jag lova!! ;)

    Men man blir liksom bara "hemmablind" tillslut och låter det bara va, tar sig aldrig tid eller i kragen och bara gört!!!
    (Och så e jag såklart ngt meeeer mån om dett än sambon som inte riktigt bryr sig!) ;)

    Men tack för dina tips, alltid lika omtänksamma!

    Kram på Dig!!

    Trevlig Helg back right to U! ;)

    SvaraRadera
  3. Ert hem ser ut som taget ur en intredningstidning! Så vansinnigt vackert alltihop!
    Ha en underbar helg och Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack söööta Sofia!
    Vad vansinnigt glad jag blir!! ;)
    Hoppas ni haft och har en underbar helg ni med!!!
    Kram

    SvaraRadera