fredag 24 september 2010

Pauline - Never Said That I Was An Angel

Kände att jag behövde piggas upp med lite musik, så vad passar inte bättre än denna überschöna låt som gör en alldeles glad, knäpp i fingrarna och rastlös i höfterna...;)

Med lite surmulet väder, frusen och nyknäckt av naprapaten...det var första gången kan jag säga och oj, oj, oj...verkar som jag har väldigt mycket spänningr som jag bär på...inte bara fysiska tydligen, då jag efteråt haft både hysteriska fnitteranfall och nära-gråt-attacker...tog lite känslomässigt knäcken på mig oxå tror jag...;(...;)...

Och äntligen kan jag kolla åt vänster, åt höger och åt vänster igen.

Ja, tänk vad lite manlig fysisk kontakt kan göra, haha....;)

Nä, nu ska onda mamma-mörbult bjuda familjen på gott fredagsmys!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar