onsdag 8 september 2010

Mörbultad!!

Tusen Tack kära systra mi för måndagens mörbult...hrmpf...eller ja, förlåt...den underbara massagen!
I måndags jobbade jag över och passade sedan på att svänga förbi kära syster yster för att mjuka upp min onda, stela och tungt bärande rygg!
Ålderstecken börjar dyka upp på min till synes sååå "unga" kropp, haha...! ;)
Men...jag vet att det är bra och gör susen, men nu två dagar efter kan jag knappt röra mig och ojar mig som en gammal kärring...aj...oj...oj...aaaj...
Ska man skratta eller gråta???


Äh, vad sjutton...gråta har vi gjort nog av den här månaden, hahaha... ;) (Kom vi fram till att kortet måste vara taget för ca 5 år sedan mitt i ett ärligt, härligt och ohållbart och asflabb??!)

Puss på dig kära systeri och tack för uuuunderbar mass-mörbult och trevlig lunch på kontoret idag och massor pussar på Vendili! (som Ludde säger!) ;)
Smack!!

4 kommentarer:

  1. Det är bara åh komme så ska jag mörbulta dig lite till så ska du se att det blir bra...!! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ni är så söta på den där bilden, matilda ser du att du är lik farfar då du skrattar så där härligt ?? Kram Mammi

    SvaraRadera
  3. Hahaha....ja faktiskt kanske lite mammi...(ser jag så gammal ut??)...och Clara är liite lik farmor!!

    Fina farmor och farfar....*saknar* ;(

    SvaraRadera
  4. Och systra mi...kommer gärna tillbaka på mån igen...om jag vågar...

    Bultbult...

    SvaraRadera