söndag 26 september 2010

Snoppar i all ära...

...men, nu så till den milda grad att jag inte kan handla potatis med min son längre, för då ställer han sig och gallskriker "-SNOPP!! SNOPP Mamma!!" över hela affären (har redan hänt ett par gånger och jag har hyschat och skämts kan jag lova!) för någon gång hittade vi en potatis som såg ut som en snopp, så numera är det ett krav mer än av bara en händelse, att vi måste hitta minst en snopp-liknande potatis varje gång vi handlar!
Ja, vad ska man säga...haha....;)

(Sådan mor sådana barn...??!) ;)

Man får ordagrant äta upp Allt man säger! ;)

(haha...och det komiska är ju att vi lyckas hitta minst ett par "snoppar" varje gång, haha...prova du oxå får du se!! Gudars, man kan ju tro att man är nunna!!) ;)

1 kommentar:

  1. *skrattar högt* och den där snoppgratängen måste jag testa! Tack för tiset!
    Kram

    SvaraRadera