onsdag 8 september 2010

Älskade pappa!!

Imorse låg dessa 3 böcker på mitt skrivbord...och jag tog nästan för givet att det var min kvinnliga kollega som tagit med sig dessa till låns, men tydligen inte...?!
...Då antog jag, att det måste vara mamma som skickat med dessa via pappa! När jag sedan vandrade in i hans rum för att fråga...så fick jag veta att det var han som sprungit på dessa på loppisen som finns ute vid handelsträdgården där de bor i helgen...för de kändes så klockrena till mig tydligen!!!!! ;)
Älskade kära pappa, tuuusen tack gulle dig, jag blev alldeles rörd, varm och glad inombords!!
Love u! Här kära pappi på hal is med min son för ett par år sedan...(går man när man är 8 månader så ska man väl åka grillor när man är 15....eller??!!) ;)

Ja, en liknande bok kom grannfrun över med bara sådär en sådan där typisk stressig dag när man precis behöver det!!
***
Tack fina Ni, det värmer så in i bängen med nära härliga kära som NI!!
Dagens Ros går till Er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar