söndag 12 september 2010

She made it!!!!

Klart hon gjorde det!!!
Positiv inställning, ett jäklar anamma och med en och annan muta så... ;)
-Voila!!
Och på tal om foliering...
Pappa kom hem med belöningen...wow! Vi hade ingen aning om vad...
Bestående av mammas kanske 10 år gamla avdankade bärbara dator(från tiden då jag fick för mig att jag skulle bli författare, haha...!!) i nytt rosa, lyxigt specialdesignat folie-fodral!!!

En alldeles egen liten dator!!
(Mamman blev lite avis...hade kunnat tänkt sig denna i vitt folie-fodral....faktiskt...men bloggning är ju inget att uppmuntra direkt...och jag borde nog sluta egentligen....har inte tid men d är ju så kuuuul!!...hmmm...??!!)
Oj, vad mycket knappar, tangenter och bokstäver att ge sig på... (här iförd den aaabsoluta favoritklänningen (har ni sett den förut??) med en gammal baby-tröja över som min mormor stickade när hon föddes, haha...!!) ;)
På plats på skolbänken (som skulle bli vit någongång, när är ännu ett mysterium??!!) i rummet och en rosa mus därtill...och massor roliga och lärorika dataspel att önska sig i födelsedagspresent och julklapp!!
Tänk vad lite folie kan göra!!! ;)
Puss mellanslag Kram
Enter Kärlek

1 kommentar: