fredag 17 september 2010

Happy Friday!!

Av någon konstig anledning, hur trevliga veckorna än må vara, så är det så befriande med helg på något vis och det gör en lite extra glaaad...och utbringer utrymme för att göra i allafall lite vad man känner för! ;)
Något mer som gör mig glad är min kära mamma, syster och syssterdotter som var ute hos mig på lite tjejemys igår kväll...
Tack ni är underbara!
Och mamma jag beundrar och älskar dig för att du är så sprudlande glad, positiv och härligt barnasinnig!!
Tack för all energi du ger!!!

...För livet är alldeles för kort för gnäll och sura miner!!

So smile up your life....it´s here and now....and it´s friday!!! ;)

Fredagskramsugen...;)

(Bilder lånade från vi.sualize.us)

2 kommentarer:

  1. Åååhh tack älskade dotter, det känns fantastiskt att du upplever mig så !! Jag har ju också varit en trött och slutkörd mamma mellan varven ! Jag är så otroligt stolt över mina fina döttrar som nu själva är mammor med "allt" vad det innebär och ni gör det jättebra båda två. Titta på era barn de är ju helt ljuvliga alla tre !! Älskar er alla !!
    Puss och kram och skön helg !! Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja du har väl "dina" sidor oxå (som alla oss andra) men jag det slog bara så tydligt i torsdags när du kom och verkligen uppfyllde hela huset med glädje, energi och värme!!

    Så vill man Alltid vara! ;)

    SvaraRadera