torsdag 11 februari 2010

Jag vill ha Diiiiig....

Tänkte bara passa på att önska Er alla en trevlig helg och Alla Hjärtans Dag, slösa med KÄRLEKmycket ni bara kan...och passa på att berätta för Allt och Alla hur mycket du tycker om dem!
Man behöver inte köpa en massa grejer (även om d oxå kan vara trevligt, har själv köpt en varsin liten sak till mina barn som jag ääääälskar mest i hela världen! ) utan det är ju faktiskt tanken som räknas...och oftast krävs det inte så mycket för att göra en annan glad och känna sig älskad och värdefull!
( Som min sons lilla "man-tager-vad-man-haver-paket" häromdagen...tihi... (se inlägget Lillpoppas...5 februari) ;)

Att vår värld behöver ha
mera KÄRLEK varje dag
Det vet både jag och du
så låt oss börja här och nu... ;)

Förhäxad Kram som Vill haaaa Dig
Släpp inte taget
Kom och håll om mig nuuu.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar