måndag 8 februari 2010

Ny vecka...

... Nya mastodontpass!!

Detta kommer bli en tuff vecka, till en början med bortrest sambo, sedan massor jobb för honom att ta igen och en fredag för oss båda att jobba in...för på fredag drar vi till Norge för en välbehövlig och efterlängtad weekend hos kära farmor/svärmor! (vi längtar som få...lillemann får typ ett trotsutbrott varje gång vi åkt bil och märker att vi inte är hos farmor...buääää! Tidsperspektivet är ju inte det bästa i en 2-årings lilla värld!)
Så nu är det bara att bita ihop, tänka positivt och köööra.... ;)

Herregud...förra veckan var även den ett slag i sig, då det tom slutade en morgon att jag själv fick ett trotsutbrott, hade bara lust att lägga mig ner och sparka och skrika, vilket jag i princip gjorde när jag ringde till sambon (stackarn!) och storbölade;
"-Nu ooorkar jag inte mer! Nu får du ta barnen...Jag ger uuuuuupp...Jag vill inte va mamma meeeeer...buäääää!" ;(
Moget av mamman, verkligen! Men ibland, ställs både tålamod, kraft, energi och mod på sin spets och ibland (händer väldigt sällan tack och lov!)...rinner det liksom bara ofrivilligt över!
Observera att jag även senare samma dag, lyckades låsa min egen mobil, då jag helt fick blackout och slog in fel pin 3 gånger på rad.... ;(
Och igår, efter en fullspäckad utflyktsdag, märker jag när vi kommer hem att jag glömt kaffebryggarenhela dagen...(tack gode gud att d gick bra!), så vad säger man....??

Lägg in mig på REHAB! ;)

Och gör det NU...

(bild från vi.sualize.us)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar