måndag 15 februari 2010

Alla Hjärtans Mys

Här har vi just haft Alla Hjärtans mys i efterskott, och avnjutit fisksoppa med räkor, kräftstjärtar och avocado med en varm macka till...
Bara VI...Familjen Bus...och massor levande ljus...och så Kärlek förståss! ;)
Kunde tyvärr inte duka med några blommor eftersom jag inte fått några(!!) (Inte ens en simpel liten lapp där det stod...Jag...tar dig för given!!) *snyft* Men, men, män... ;)
Lite murgröna kunde jag dock bidra med och en fräsch fruktsallad fick det bli till efterrätt, med kiwi, banan, honongsmelon och physalis...det är så underbart med barn och fruktsallad, då dom blir sååå lyckliga när dom får äta precis så mycket dom vill (jämfört med godis, kakor, bullar, glass, tårta och andra efterrätter!) ;)
Och så var jag ju bara tvungen att köpa lite geléhjärtan också...(så där sprack vardags-nyttigheten!) ;)
Sedan var det bums hopp isäng där någon kärleksfull person lagt varsin liten present under barnens kuddar... ;)
Hello Kitty som tycks vara den hetaste trendendagis just nu! ;) Mamman som e lite små-allergisk mot stora blaffiga tryck, tyckte dessa var lite lagom söta och diskreta! ;)
En hit, förutom att den taskigt nog inte var uppblåst! ;)

Och så har vi förståss pussats, kramats och gosat extra mycket och lääänge! ;)

Hoppas Ni kära läsare hade en kärleksfylld Alla Hjärtans Dag!
Det önskar jag Er Alla! ;)

Kärleksfulla Kramar och Geléhjärte-Pussar

4 kommentarer:

  1. Åååhhh vad mysigt du har gjort. Du var ju i Norge igår annars hade du ju fått massor av blommor vet du väl. Blommor med en massa kärlek! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    åå så fint du gjort...underbart fint.
    KÄRLEK

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  3. Håller med dom andra, vad fint du hade gjort. Tänk om man hade en liten gnutta mer pyssel i sig... =)

    SvaraRadera
  4. Kära mamma, befarar dessvärre att det nog inte spelat någon roll vart jag än befunnit mig i världen...;)
    Tack söta Penny för visad KÄRLEK genom din goa kommentar...;)
    Och syster yster, jag är ledsen, men jag roffade nog åt mig hela "pyssel"-genen...;)...men det är aldrig försent att ändra och lära sig...so get inspired! ;)

    All KÄRLEK till Er

    SvaraRadera