fredag 5 februari 2010

Lillpoppas...

Kom just att tänka på morgonens snoppkalas! ;)
Med en lilleman som torkade snoppen själv med våtservetten efter att den dundertunga nattblöjan avlägsnats, varpå han torkar och gnuggar så hårt att han utbrister -Ajaj! och vill ha plåster! (varför älskar barn plåster??) Men mamma tycker inte att det är okej med plåstersnoppen...;) (Tänk dig själv...)
Sedan tar han samma servett och slår in nappen i och sjunger för mig;
"-Ja må du leva viska hudra åååår!"
Mmmm...(??)...tack min lilla älskling, precis vad mamma önskade sig; en napp inslagen i snoppapper!! ;) (Resultatet av detta blir väl att vi nu inte blir bjudna på några som helst kalas framöver, eller "kom gärna men vi vill inte ha några presenter!"... ) ;)
Hahaha...
Jag älskar er mina små underverk, ni gör mig så glad med era tokerier och busiga påhitt!
Tack för en kul start på dagen Lillpoppasen min... ;)

(Hoppas ni oxå fick lite snopp imorse tänkte jag skriva, men det lät inte alls OK!) ;)

Kram mamma Anka

3 kommentarer:

  1. heeeeeeeeeeeeeeeej!!

    hahahahaaaaa...jag skrattar så jag kiknar här...ojojoojojjj.*ASG*
    måste vara tidernas bästa inlägg!!!

    Kram & trevlig "snopphelg"
    ....
    ♥ Kramar
    Nilla

    SvaraRadera
  2. Ha ha, för att inte också tala om "tuttklämmet". Han stoppade in pekfingret
    i mitt ena bröst och sa lite under lugg "titta"! Det skall börjas i tid, men är han 2 år eller ?? Kram mormor

    SvaraRadera
  3. Ja du Penny, tänk vad snoppar kan roa... ;)

    Och bröst också tydligen!! ;)

    SvaraRadera