onsdag 3 februari 2010

Inte meningen...

Har fått lite gliringar angående det faktum att jag kallar mig själv för TANT, vilket inte riktigt verkar gillas från alla håll och kanter...I´m sorry...men, det innebär absolut INTE att jag tycker att någon av alla Ni andra, oavsett utseende eller ålder, är TANTER...absolut inte!
It´s your own choice!
Jag passar bara på att nöta ut ordet lite på MIG SJÄLV, för om 10 ÅR tänker jag banne mig kalla mig själv för UNGDOMLIG! ;)

Du är VACKRAST!

(bild från vi.sualize.us)

3 kommentarer:

  1. Rätt tänkt! Det är så din egen mor och mormor
    tänker! Tillslut blir man det man tänker !
    Ungdomlig med barnasinnet i behåll!! Kram
    till filosofen

    SvaraRadera
  2. Tack vad gullig du är! Ja kanske anar det mer än ugglor i mossen. 30-årskrisen är ett faktum. Fyller ju 28 nästa vecka. Men det är ju inte åldern som gör människan. Men kroppen måste tränas. Nu kör vi :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack mamma!
    Världens bästa förebild och stöttepelare!
    Och Carolina...
    Nu kööör vi! ;)

    SvaraRadera