fredag 5 februari 2010

Solen skiner - Köp vårgardiner!

Själv kör jag med mina vita hissisar året om! ;)
(Men däremot lite fönsterputs skulle behövas!)

Men
åååååh, äntligen lite solsken, det gör en ju sååå mycket gladare, piggare och hoppfullare om livet...och så är det ju den bästa av veckans alla arbetsdagar!
Jag älskar
fredagar
Jag älskar
solsken
Jag älskar
myset som väntar
Jag älskar
Let´s Dance
Jag Älskar
Dig! ;)

Bulla upp för riktigt mycket
mys ikväll nu, för det är du värd!
Gardiner kan du byta imorgon! ;)

2 kommentarer:

  1. Vi såg dig i din bil på väg någonstan i fredags, du stod i Turingekorset och vo svängde ner på Villagatan på väg till "Kyrkis" Scaniafredag vettu. ;)

    SvaraRadera
  2. -Aha! var nog på väg till eller från ett litet jobbärende....Tutade ni på mig? Hörde väl ändå inget...då jag förmodligen satt där i min egen lilla värd, med hög musik och drömde mig bort!!! ;)
    Ni har det för himla bra ni Scania-fruar... ;)

    SvaraRadera