lördag 6 februari 2010

Meningen med män?

Man kan finna många men med män, men sedan finns det ju mycket fantastiskt med dom också...
Som tex. följande (som jag själv är urusel på!!), nämligen;
Att tända brasan
Att skotta snö
Att rensa avloppet
Att fixa med alla tekniska anläggningar och apparajter
Att grilla
  (Det finns massor mer saker som är bra också, självklart, vad vore världen utan män, men....jag nöjer mig såhär för nu!) ;)

Och nu när sambon checkar ut från familjelivet i några dagar, så kan jag ju inte annat än att bli livrädd att följande skall inträffa, 
 att det skall bli; 
Iiiskallt
Snöoväder
Stopp i avloppet 
Fel på TV, DVD eller någon annan teknischk apparatur
Eller ja, grillväder?! ;)

Kommer sakna dig älskling (ifall ngt av ovanstående inträffar!!) ;)
Och så lämnar dom såhär små  söta (? Observera snusklutten!) avtryck efter sig....så man ska komma ihåg dem....Men Gulle....;)

1 kommentar:

  1. Guud, ni tror väl att jag är en manshaterska vid det här laget...men jag hoppas att ni tar det med en nypa salt...och ser ironin i det hela...
    Sambon jämförde det med, att "-Tänk om jag skulle säga att meningen med kvinnor är att suga, laga mat, städa och ta hand om barnen!?"

    "-Ja, är det inte så då??!" svarade jag då ;)

    PS. Jag älskar män! ;)

    SvaraRadera