torsdag 15 oktober 2009

Trippel-sked!

Inatt var det som rena rama bestick-lådan i sängen...mina underbara små kottar sover oftast hela nätterna i sina egna sängar, men i natt var ett undantag, då jag hade båda i min säng...jag fick riktigt trycka mig in emellan dom och där låg vi i "trippel-sked" och sussade så varmt å gott! Medan pappa låg och spretade som en gaffel på sin planhalva och ingen vågade sig dit... ;)
Prinsessan är såå mysig nu och har blivit så stor att hon ääälskar att ligga kvar och mysa i sängen, lilleman däremot drar igång som rena rama elvispen i sängen så fort han slår upp sina busiga blå...han är upp och ner, ut och in, under, över och inuti, ja överallt på en och samma gång, tjoar och tjimmar, sjunger och skrattar!
Förmodligen den bästa väckarklockan man kan tänka sig...(om han vaknar efter 06.00 dvs.)
Underbara Barn, Jag ÄLSKAR Er!
Smaklig sovtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar