måndag 19 oktober 2009

Ooops I did it again...

En pappa från dagis fick mig just att bli höstigt äppelröd om kinderna när jag hämtade barnen....För samtidigt som jag upptäcker det själv, så ser jag hur en pappa bara hejdlöst springer efter mig och utbrister "-Du har glömt skoskydden!" Ni vet dom där plastiga smurfblåa osexiga sakerna...Ja, tack ska du ha! (Som om dom vore värda flera tusen)...Jag skrattade lite, slet av mig dom och knölade ner dom i dagispåsen...
Det är ju inte första gången det händer om man säger så...  ;)

3 kommentarer:

  1. Måste vara ett släktdrag. Jag glömmer dem också alltid. Förut var de ändå okej för då gick jag bara korta biten hem, men häromdan så han jag åka buss och tåg till skolan när jag möter en klasskompis som frågar varför jag har futterne (som de heter på danska) på. Pinsamt värre.

    SvaraRadera
  2. Neeej, vad roligt! ;) Det finns alltså någon som tom är värre, tack Rebecka! Futterne, vad gulligt! Ja, familjen Futterne får det bli!
    Släktkram

    SvaraRadera
  3. Hej Matilda! Cool site. Huset ar också jätte fint. Jag kanske kommer att prenumerera så att hålla kol på den fortsatta sagan...
    Terry

    SvaraRadera