lördag 10 oktober 2009

Mer "Ernst-Kärlek" åt folket!

Såg Ni på Kattis & co i veckan...Då hon avnjöt en middag med tre trevliga karlar, Martin Stenmarck, Mark Levengood och Ernst Kirchsteiger...Ernst, som får min sambo att nästintill få kväljningar och mig att smälta som om han vore ute och jag inne och vi ville varandra någontng...skratt! ;) Han är ju en riktig mysfarbror som har sååå mycket kvinnligt och fantastiskt i sig, om Drömmannen skulle delas in i fem delar, så skulle Ernst utan tvekan vara en av dom! (För även Ernst skulle nog kunna bli för mkt/tråkig/för präktig i längden! men en underbar liten del, ja tack snälla i all evighet, amen!)
Under middagen sa han en sak som var väldigt tänkvärd (Jag citerar från hans hemsida;)

"Syn, doft, smak, hörsel och känsel (handens fem fingrar!) är fundamentalt viktiga för oss människor!"

...i inredningen helt klart, vilket han påvisar på sin hemsida, då total trivsel infinner sig då vi tillfredställer alla sinnen! Jag instämmer helt och hållet!

Men hos Kattis så använde han samma grund till ett kärleksförhållande! Vi behöver få alla våra sinnen tillfredställda i en relation för att den ska vara total...

Se varandra
Lyssna på varandra
Smaka/vara intima med varandra...
Lukta på varandra/känna doften av sin partner
Och ta på varandra!

Helst varje dag, på något sätt!!

Ååååh så fint sagt Ernst och sååå sant och sååå viktigt att tänka på! Det här borde Alla, kvinnor som män, annamma!!
-Med det samma!

Så hur kan man annat än älska denne kloke mysgubbe till karl?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar