lördag 17 oktober 2009

Före och Efter...


Guuud! jag har så mycket idéer och projekt! (men så lite tid!) Här är ett som i allafall är slutfört! Dessa stolar fick jag gratis, då restaurangen intill min sambos firma skulle slänga dessa gudagåvor till karmstolar! Jag sprang dit direkt, blinkade med mina blå och fick dem, helt gratis! Så efter lie sandpapper, målarfärg och ny klädsel blev detta resultatet...Tyckte att dom kunde vara värda dessa ngt lite dyrare, men ack så berusande vackra kuddar från underbara webbutiken parrcourrier.se som drivs av Magdalena, (som även har en underbart inspirerande blogg magdalenashem.blogspot.com) och säljer de mest lyxiga och vackra saker du kan tänka dig!

1 kommentar:

  1. Oj! vad fint det blev, kuddarna passar verkligen jättebra där! :-) och vilket underbart hus ni har!
    Hoppas helgen varit fin och tack snälla för att du delade med dig :-D
    stor kram,
    Magdalena A

    SvaraRadera