onsdag 21 oktober 2009

Bonde söker fru...

Här om veckan kom jag inklampades i gummistövlar på kontoret, efter en superstressig morgon med två trotsiga barn, ösregn ute, ja ni vet, man är bara glad om alla kommer helskinnade ut till och in i bilen...Så jag slängde bara ner fötterna i första bästa skodon...
...Det fick jag minst sagt sota för, då min far (som även är min kompanjon!) påpekade det ett antal gånger under dagen...och till slut utbrister att "-Du kanske ska vara med i kvällens Bonde söker Fru ??
Då åkte stövlarna av... Jag blev lika stum som Roger i förra veckans program!! (Stackars Mig och stackars stackars Roger!) ;(

(Han har för övrigt absolut Ingen-ingenting med den så kallade Drömmannen att göra!!) ;) Förlåt Roger!

...Därför står inneskor högt upp på "Must Have"-Listan, som för övrigt aldrig tycks gå att beta av!

Nu stövlar jag hemmåt!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar