tisdag 27 oktober 2009

Lyxlunch...

Har precis avnjutit en lyxlunch med min kära mor...lyx för att det innefattade en biltur till huvudstaden, mor-dotter snack och SHOPPING!

Det var lite utförsäljning på Mateus-porslin (som är sååå fantastiskt aptitligt vackert att man skulle kunna äta upp själva porslinet!) dock med start igår, så det var väääldigt utplockat, men några fynd är också fynd! Jag ääälskar att shoppa på REA, kanske för att jag älskar att shoppa och får mer för pengarna då (och mindre dåligt samvete...)

Orden FYND, REA och UTFÖRSÄLJNING får ju en att gå igång på ngt vis!

Så, nu är dagens behov tillfredsställt...skööönt.... ;)

Tack för tipset söta Therese, snart laddar vi för nästa...med termokläder, äggmackor, varm choklad och armbågar i långa rader... ;) (Tack vare underbart snälla Jessica M!!! Puss på Dig!)

((PS. Nu tror ni väl att jag föredrar min Karl, avklädd, stel som en skyltdocka och med en REA-lapp på magen?!...-Skratt!))

2 kommentarer: