söndag 11 oktober 2009

Lev i Nuet! Säg vad Du känner! Följ ditt Hjärta!

Här kommer ännu några ord om det lilla stora sköra LIVET! Min kära Mor och Mormor var på Lillbabs när hon var i stan i veckan och hon hade oxå sagt så mycket Bra och tänkvärda saker, berättade mamma för mig...
"Att man ska aldrig vänta med att sjunga, vänta med att dansa, vänta med Kärlek eller vänta med att ge komplimanger etc... Utan Livet är alldeles för kort, skört och dyrbart för det...Och gör man det inte NU så kanske det aldrig blir någon sång eller dans, då kanske man aldrig får uppleva riktig Kärlek eller aldrig hinner säga det man vill, tycker och känner! "

Så Lev i nuet min vän, varje ögonblick, varje möte, varje Dag är dyrbar!

Det är sååå svårt, men jag tror att det är viktigare än man tror, jag ska försöka tänka på det varje dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar