onsdag 28 oktober 2009

Här har vi en stark kandidat...

Minnen som värmer. (Klicka på länken till vänster!!) Läs detta faaantastiska inlägg kryddat med massor värme, humor och kärlek, skrivet av en Man!! Jag är stum av beundran Peter (och Hannah, vilken kärleksförklaring, vilken man du har, grattis! ;) Och grattis Peter som för övrigt har Sveriges i särklass snyggaste 3-barnsmamma till Fru! Och sammanslagningen kan väl inte bli mer än detta fantastiska lilla Liv?! ;)), det här är bland det vackraste, roligaste och mest kreativa och romantiska jag sett och läst på väldigt lääänge! Förstår om Hannah grät en skvätt av lycka när hon läste det (det gjorde ju typ jag oxå!) ;)

Sådana fina egenskaper växer inte på träd, men det är just det man vill ha, män som vågar vara lite mjuka och kärleksfulla, har massor med humor och att vara en bra, engagerad och fin pappa är väl bland det mest attraktiva som finns?!

Gå in på deras sajt bloggfamiljen.se där det finns massor bra att läsa (Hannahs egen blogg tex.)
EN PAPPAS DAGBOK är iaf en blogg som jag garanterat kommer att fortsätta att läsa!

Drömmannen ska vara mkt som Peter! (Del nr 3 utfylld med råge! )

(Jag Älskar Dig oxå, min kära sambo!) ;)

-Drömma är Gratis! ;)

1 kommentar:

  1. Följer också deras bloggar och Peter e sjut rolig, brukar garva så tårarna sprutar ska jag säga. :)

    SvaraRadera