torsdag 17 december 2009

Sakta men säkert...

Nu börjar det, sakta men säkert, närma sig jul...Favorit-hjärtat från Lexington har åkt fram, annars har jag nog aldrig varit så här sen med julklappar, julpyssel och julpynt någonsin tror jag, har varit lite för mkt annat som hänt i år...
Så nu befinner jag mig här i sängen (borde sova, men icke!) och spanar in Tiger Woods älskarinna, medan jag ligger här med min egen älskar= datorn...samtidigt som jag pysslar med årets alltför sena julkort
Sambon har precis varit ute och skottat snö, mitt i natta, och blev lagom glad av synen som överbelamrade hela sängen...

Fy, nu kommer jag drömma mardrömmar om detta svin till Tiger Woods, som man just nu skulle vilja slå en "hole in one" i pallet på...för visst måste det finnas ett stort hål där uppe?????!!! ;)
Förstår inte med min fullaste fantasi hur man kan leva ett sådant dubbelliv som han gjort, med år av otrohet och x antal älskarinnor/flickvänner under tiden....Okej om man blir kär eller förälskad i en annan människa, vilket absolut kan hända, men då gör man kanske automatiskt ngt åt saken, kämpar ur situationen åt ngt håll, eller...??! 

Nä, holey-shit vilket svin! (Eller svin och svin, nu kommer vi väl börja säga "din jä-la tiger!" istället?!!) ;)
Det ska bli väldigt spännande att se hur denna historia slutar...
Hoppas bara för allt i världen att Elin inte tar tillbaka honom! (Det kan hon väl inte göra??!!)

Eller vad säger NI??

Kram och God Natt

Imorgon väntar världens mysigaste tradition = Julhandling med Familjen..... 
Berättar mer då...











































3 kommentarer:

  1. Vadan detta tomrum???? Vet inte vad som hände...eller hur jag skall åtgärda det...Grrrr....
    -Holey Tiger!

    SvaraRadera
  2. Det kanske behövdes en stunds reflektion på det du just hade skivit !!

    SvaraRadera
  3. ♫•*¨*•.¸¸ GOD * JUL ¸¸.•*¨*•♫
    ÖNSKAR
    JAG DEJ & DINA
    KÄRA
    ♥ kramar
    Nilla

    SvaraRadera