lördag 19 december 2009

Jo, en liten önskan har jag...

...De flesta av Er kära läsare, säger varken BU eller , vilket är jättetråkigt, dessutom har jag nästan ingen aning om vilka ni är, så allt jag önskar är att Ni, mina omkring 30 läsare om dagen, skulle lägga ngn kommentar ibland, i allafall yttra en liten åsikt, reagera, klaga, kritisera eller ifrågasätta, ja vad som helst...bara en liten kommentar! Jag blir sååå Glad när jag får en kommentar skall ni veta! (Tack alla Ni som gör det ibland!)
Men själva grejen med att blogga är ju dels för min egen skull, ett forum att vädra, skriva av mig etc...(Sambon somnar ju bara så fort man öppnar munnen...skratt!) Men eftersom jag vet att Ni finns där, så kan jag ju inte låta bli att undra vad ni tänker och tycker... (det här tror jag alla bloggare känner igen sig i??!) Det känns, i hårda drag, lite som att dra ett skämt och ingen skrattar, som att ge någon en kärleksförklaring utan att få ngt svar eller som att kasta sig ut för ett stuuuup och aldrig bli fångad...Duns! Om ni förstår känslan....typ?!!;) Fast det är ju ett medvetet val jag gjort att kastat mig ut i denna gigantiska, ovissa och tysta cyberrymd! Men lite läskigt är det ju trots allt...! ;)

Därför passar jag även på att lägga upp en liten undersökning vad ni gillar bäst att läsa om...Kommer förmodligen inte att ändra bloggen efter det, eftersom jag bara skriver det som kommer mig för i stunden och ibland kanske behöver få ur mig, utan mer bara för att det vore intressant att veta!

Så allt jag önska är dels att du lägger en, eller gärna flera röster i undersökningen i marginalen till höger och kanske tar er tid och ger tillbaka lite genom att ge några små kommentarer framöver.... ;)
Det vore ju faaaaantastiskt trevligt! ;)

So, All I want for Christmas is YOU!

(Hisnande bild från vi.sualize.us)

8 kommentarer:

  1. Jag behåller julklappen till dig i år då, nu har jag ju skrivit här.... =) Puss

    SvaraRadera
  2. (-Skratt!) Jag tar genast tillbaka ALLT jag skrev!! ;)

    SvaraRadera
  3. Hur gör man när man skickar en kommentar då ? Jag hade jätteproblem i början. Man får till svar att "din kommentar kunde inte publiceras".
    Då får man försöka igen så får man skriva in ett hjälpord. Bara ett tips från "tröga men goa
    momo"

    SvaraRadera
  4. Jag följer 4 bloggar av typ icke kändisar och du är en av dessa. Me löööve din blogg och jag älskar att läsa om allt!!!

    Plus att du e jäkligt fyndig i ditt skrivande!!!
    Ha en underbar jul!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsvejs jag læser din blogg næstan vaje dag och tycker du skriver helt fantastiskt... jætte bra før mig att følja med vad Ni gør om dagarna/kvællarna m.m

    Kram sværmor

    SvaraRadera
  6. Jag läser också =) Skrattar och ler.. eller nickar =) Jag tycker du ska visa en smula mer av allt du är så otroligt duktig på! Allt pyssel och inredning! Du är den i särklass bästa jag vet på just det! Vi ses på nyår ska bli supermysigt!
    Kramisar från Emmis

    SvaraRadera
  7. Jag läser (men oftast via mobilen så därför inga kommentarer) ;-)
    Keep it up, du skriver riktigt bra.

    SvaraRadera