onsdag 23 december 2009

Granen står så grön och grann utanför stugan...

Men ikväll skall den äntligen få komma in i värmen och kläs...Det har varit en tradition sedan barnsben att ta in granen kvällen innan julafton och klä den, jättemysigt, men jag är lite inne på att ändra på den traitionen då jag ääälskar julen och hellre njuter av den så länge som möjligt innan jul i adventstid, för så fort julen är över vill jag bara ha bort den, bums! 
Nyår med jul känns inte lite sisådär tycker jag...Då vill man ju bara ha nytt, nytt, nytt,(nya äventyr, nya löften, nya levnadsregler, ny kropp...etc...;) ) även om det kommer bli så, att granen får stå grön och grann i stugan,  även i år... ;)

Tack alla söta generösa läsare som ger så fina och värmande kommentarer! Det ger mig extra energi i denna julstress ska ni veta! 
Ni är verkligen något att hänga upp i julgranen! ;)

Kram på Er

1 kommentar:

  1. Tack för det jätte fina julkortet på gullungarna mina..
    Granen är klädd hos oss i år blev det sent 4 advent...
    Vi ses snart, snart.
    Kram Svärmor

    SvaraRadera