lördag 19 december 2009

All I want for Christmas is YOU...

Godmorgon du vita krispiga, frostiga, iskalla, fantastiska och sista lördagen innan jul. 

Vad önskar du Dig i julklapp?
Äntligen förstår jag och instämmer helt i mina föräldrars ständiga svar genom åren, nämligen ;
"-Glada och friska barn!"
Kan man önska något annat? Visst finns det massor matriella ting man skulle vilja ha, men det känns helt obetydligt i jämförelse.
Så nu får mina barn sucka över mitt svar och tycka att jag är precis sådär töntig och tråkig som jag själv tyckte att mina egna föräldrar var, och det i många år framöver... ;)

Nu ska här pysslas och fixas och gärna till den bästa jullåten just nu; Måns och Agnes duett All I want for Christmas is You, som jag tycker är den helt klart bästa versionen! (Ni minns väl dessutom den beryktade kyssen i MQ-reklamen som låten gjordes för??!)

Kanske återkommer och bjuder på lite bilder från dagen....?? ;)
Ha nu en underbar sådan och passa på att njuuuut, gå ut eller bara beskåda vårt vita vackra vinterland from inside!

Kram


2 kommentarer:

  1. Cecilia Palm Jonasson8 januari 2010 kl. 14:21

    Halloj! Då ska jag som god bloggbesökare skriva en liten kommentar till dig! Jag som tittade in i din fina blogg (gud så pysslig du är... fantastiskt!!) är storasyster till Anders P. Ska inspireras av dig och bli lite pyssligare hemma... känner att vårt vita funkishem behöver lite mer omtanke när jag tittat runt lite på dina fina bilder på hus, hem och söta barn. Hoppas att ni alla mår bra och att ni får ett fantastiskt 2010! Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tittar in och vilken oootroligt värmande kommentar!
    Tack snälla! ;)
    God fortsättning och en kram till lilla isprinsessan Olivia som varit här och åkt skridskor med mina busungar och morbror/gudfar Anders! ;)
    Kram

    SvaraRadera