torsdag 3 december 2009

KRITIK från andra planhalvan sängen!

Sambon skriker bakut;  "-Du har ingen jäkla KRIS!"
Nej, det måhända...Det må också hända att ni får ta allt jag skriver med en liten nypa salt! (Även om det ligger lite sanning i det såklart!)
Har aldrig varit särskilt självupptagen eller utseende fixerad (snarare självritisk!), mer än att jag tycker om att "piffa till mig" och hålla mig i lagom form!! ;)
När allt kommer omkring så är det ju helt klart insidan som räknas...Ett gott hjärta, glädje, värme, gästfrihet, omtanke till andra etc... 
Men visst är man, förmodligen vem man än är och hur man än ser ut, lite småless på sig själv ibland bara...
...Och i vissa perioder mer än i andra! Som den runt 30 tex, när man plötsligt kanske frågar sig, vem är Jag, vart står Jag, vad ska det bli av Mig och är det "Detta" som är livet?!) ;)

Min sambo tror att jag kallar det 30-årskris, bara för att man måste ha det, eller för att det är tillåtet och finns något som heter så...något man bara går och väntar på och fasar över, lite som svininfluensan!
(Struntar nog i svinsprutan och tar en mot 30-årskrisen istället! );)

Nä nu ska jag göra som sambon säger;
"-SLAPPNA AV OCH NJUUUT ISTÄLLET!"....
...Fast ner i spagat ska jag! ;) 
 (Och summa summarum så kom det ju något gott ur "krisen" trots allt, då sambon fortfarande känner sig helt tillfredsställd vid tanken på en vig sambo! Hoppsan?! Men, men, Män är ju inte mer, än bara Män...suck!! ;))

God natt alla fina vackra underbara människor. Alla duger vi som vi är. Skönhet kommer inifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar