fredag 20 augusti 2010

T.G.I.F.

Thank good it´s friday! ;)

Veckorna går fortare än någonsin...jag hänger på...men knappt med! ;)

Skön låt just nu...älskar i synnerhet delarna när Rihanna sjunger, men kanske är det just kontrasten till Eminems något jobbiga rappande som gör den så bra?!!

Fick precis veta att sambon tänkte ta barnen och åka ut med båten redan i eftermiddag, så jag blir alldeles ensamin redan ikväll, tjooo, det har ju inte hänt på flera år...vad ska jag göra nu.....???!!!.....Förslag är välkomna! ;)
Surprise me, please! ;)


Fredagskram på Er!

2 kommentarer:

  1. Guud så skönt för Dig Matilda!! Ha det riktigt kul i helgen. Mitt förslag för ikväll är: hämt mat, en flaska rödvin och en tjej film, såg "Valentines Day" förra veckan, en helt ok "feel good film". Själv sitter jag här i soffan och försöker få fart, hugo är hos mormor och Sixten sover, jag är sjukt lat!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Åååh, tack snälla Elin för din inspirerande och omtänksamma kommentar, vad GLAD jag blir!!
    Hade helt klart varit ett fantastiskt alternativ!! ;)
    Lathet är bra...och kanske räddar det en mot hysteriska utbrott pga av stress, krav som får en att nästan kräkas av ouppnåelighet och att slippa gå in i den så kallade "väggen"!
    Jag borde nog bli lite mera lat...vilket man faktiskt får vara ibland!!

    Kram på dig och dina fina pojkar! (alla 3!) ;)

    SvaraRadera