fredag 20 augusti 2010

Lonely little me....

Middag, bestående av Keldas tomatsoppa och fullkorns-tortellini fyllda med ricotta och spenat...sååå enkelt...och så gott!! (tips från friskaflamman faktiskt!!)...på tu man hand med mig själv och Rihanna vrååålhögt i högtalarna...(moget!)...skratt!! ;)
Har redan hunnit med en vända shopping på stan, utan att stressa hem till middagslagning, dagishämtning eller underbara...
..små gulliknuttigruttar till barn!!! Mamma saknar, saknar, saknar ER! Puss på Er, ni är mitt ALLT!

Här är det fantastiskt goda, lite syrligare jordgubbsvinet jag pratade om (Och inte fick man visa legg på bolaget idag heller...grr...)
Spring och söp...och passa på att skåla till de sista sommarhelgerna nu! ;)
Tyvärr kan jag inte korka upp riktigt än, då jag ska ta bilen till 22-tåget...och börja min huvudstadsvisit redan ikväll...mot Grill och världens bästa svägerska Linda!!!!
Puss, snart kommer jag!

Stockholm se upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar