fredag 27 augusti 2010

Ego-helg del2...

Absolut! Men också ovärderliga!!!

Men där är du ju snygging, min Lindi! ;)

Mot en galen partynatt i stockholm...bla en sväng på terassen på F12...
...med dessa tre grymma partypinglor! ;)
Hemma vid kanske fem-tiden...oj, nästan vaken ett dygn...inte likt lantismorsan direkt!! ;)...och till ett och annat "lik i garderoben"...eller snarare hunk skulle jag vilja säga, eftersom Lindi min Lindi har en inneboende ung snygg karl boendes i hennes klädkammare = garderoben...och jag tyckte det var såååå festligt och roligt när han stapplade upp där inlindad i täcket mitt i nat...morgonen och höll lite låda och gjorde oss ännu mera fnittriga, haha... ;)
(Jag vill oxå ha ett "lik" i garderoben att plocka fram vid tillfälle...) ;)

Sedan bjöds lördagen på shopping, stros och fika på stan...innan det var tillpiffning på nytt, lite balkongmys med Rosé och edan middagsmys på LeBar...och en och annan torsk...han ovanför behöver vi inte ens snacka om ellerhur Lindi??? ;)...en uuunderbar myskväll iaf med god mat, dryck och massor massor snack!
Sovmorgon nr2 och mysfrulle nr2 söndagen till ära innan lite shopping på söder och dags att säga farväl till huvudstaden och kära svägerskan för den här gången!
Åååh, så välbehövligt, sköööönt, uppfriskande, men vad fort det gick, snyft...
Vilket glömdes bort så fort jag kom hem och fick pussa på barnen!
Partypingla i all ära, men mamma är jag nog mest...och bäst trots allt?!! ;)


Tack för en underbar weekend bästa svägerskan min!
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar