fredag 27 augusti 2010

Ego-helg...

Anlände sen fredag kväll och gick fridfullt alldeles ensam ängs stockholms gator...(var dock inte så dimmigt som det ser ut...inte så bra att fota i farten bara! ;) )
....mot Grill där världens bästa svägerska jobbade för kvällen...

Funderade på att gå ut hårt med en...."DIRTY BANANA"...men kände att det vore att gå ut lite väl hårt...så det blev ett glas vitt i stället....

Och en "PENICILIN" tankeöverfört till sambon, som tro det eller ej fick 40,6 graders feber ute på sjön och satt fast på Landsort med barnen och världens bästa barnvakt (till alla 3) och kille, tackar gudarna för det, nämligen Erik, största elogen till Dig! ;)
Turen för mig var ju att de tyvärr inte kunde göra så mkt åt saken mer än att vänta ut kaptenens sjukdom...för jag menar hade sambon varit hemma med barnen och blivit sådär sjuk, ja då hade ju jag typiskt nog fått vända hemmåt igen!
Så missförstå mig rätt med tur i oturen! ;)
Spanade nervöst mot nödutgången ifall saknaden till barnen skulle bli alltför stor...(innan jag kunde slappna av=fått i mig 2glas vin)...för...

Såklart! ;)

2 kommentarer:

  1. Ja du ser och reflekterar över allt, trevligt att du delar med dig !! Kram stjärnstråle !

    SvaraRadera
  2. Ja Linda sa just det, att hon cyklar och går här längs Drottninggatan varje dag, men har aldrig "sett" eller reflekterat över dessa texter...;)

    SvaraRadera