söndag 29 augusti 2010

Lör-kväll!

Lördagkvällen bjöd på världens grymmaste, mysigaste och vackraste kräftskiva...ja ni ser ju själva!! ;)

Med egenfångade kräftor från Båven...what a luxury...mums så gott!! ;)

-Skål och tusen Tack för ännu en underbar helg tillsammans med finaste krögar-familjen! ;)
Övernattning och söndagmorgon med sång och paket för 2 dubbelbakis pappor i sängen(ja, de fyller år samma dag! 31 och 30 dagen till ära...men kände sig nog som slitna 40-åringar tror jag...minst!) ;)
-Ja må de leva uti hundrade åååååååååår..............!!!
Sedan väntade en trött myssöndag hemma!
Nästa helg blir det 30-årsfirande på riktigt!! ;)
Kram från 20-åringen som numera (i ca 1,5 år till!) har en man från ett helt annat årtioende, jag njuter...för jag finner äldre män ganska attraktivt faktiskt(jag menar, de tycks ju knappast vara mer mogna för det!!!) ;)
Hoppas du också haft en underbar helg??!
"Nä, nu vänder vi på kräftan!" ;)

1 kommentar:

  1. *s* många nya uttryck fick vi med oss också!
    Jag stal en bild av dig till min blogg, hoppas det var ok!

    SvaraRadera