lördag 14 augusti 2010

Minnen som svalkar...

Härligt "båtväder" lagom tills man blivit en landkrabba igen, OMG vilken svettig dag...

Nu hade man ju verkligen haft lust med en svalkande vattenskotertur...men man får nöja sig att svalka sig i härliga semesterminnen istället...
-Ok, håller ni i er brudar, för nu kööööör vi....
Wrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom!

Stora syskonen Bus in action! Världens mest lekfulla och härliga syskonpar tror jag, sambon och kära faster, snacka om att ha barnasinne kvar! Vi stod just och sa det, jag och andre styrman när vi beskådade denna energiska skotertur från båten!! ;) (jämfört med hämmade, pryda, mesiga och tråkiga lilla mig!!) ;)


Åter till verkligheten och en svettig dag som denna, gör jag inte annat än att storstädar huset efter semestern, iförd bara bikinitopp (snart åker nog brallorna av oxå tror jag!), på nästan 200 kvm, puuuuuuuuuh!
Och försöker samtidigt hålla reda på busiga barn som röjer gäääääärnet ute och inne, uppe och ner, öööööverallt, puuuuuh....
För i eftermiddag får vi besök av tre fantastiska Lardingers, en underbara vän till oss en och var! ;)
Mys och snackvän till mamman, prinsesskompis till dottern och buskompanjon till sonen!
Kan inte bli bättre!

Tömmer en och annan papperskorg och inser att snusmumriken min nog är hemma då och då trots allt! ;)
Svettas inte ihjäl nu!
Trevlig lördag!
Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar