onsdag 25 augusti 2010

Shopping funkar alltid!!!

Av någon konstig anledning funkar ALLTID shopping mot dåligt humör, vilken kick det ger och vips så är man "lycklig" igen....tragiskt men sant, för det är fasiken så!!! (Typiskt kvinnligt oxå kan hända!!) ;)
I helgen fick jag massor tid att bara strosa runt i mysiga butiker i huvudstaden och fick även till en hel del shopping...

Bland annat denna fantastiska lunch-låde-påse som var precis-vad-jag-behövde, utan att jag visste om det!!! ;) Sååå praktiskt i den rätta storleken (istället för att använda sig av gamla tråkiga påsar!) och så var den ju både vacker och rolig dessutom!! Me like!! ;)

Och lite nytt till barnen förståss (älskar egentligen vita gympadojjor bäst, sååå snyggt till allt, men gick på en mer praktiskt variant till lillemann-bus denna gång, som ändå inte lyckas hålla dem vita särskilt länge!!) , som går först alla kategorier och som till en början var de enda jag kollade till...såklart...
...innan jag kunde unna mig själv en del, mest rea-fynd, faktiskt!!! ;)

Sååå, nu mår jag lite bättre bara jag tänker på alla mina nya shoppingfynd!!! ;)
(Det värsta är att det krävs nya varje dag nästan...skratt...och det kan räcka med det lilla...typ en tidning...nya servetter...strumpor till barnen...eller whatever!! ;)
Man blir lycklig av shopping, det blir man baske mig!
*********************************************************
Någon mer SHOPPAHOLIC som känner igen sig i denna underbara tragik därute?!! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag säger pass på detta inlägg. ;P
    :)))

    SvaraRadera
  2. Tack Carina för din kommentar!
    Ensam, tapper och fantastisk!! ;)
    Kram på deeeeeeeeeeeej!

    SvaraRadera