tisdag 3 maj 2011

Påskäggs-innehåll och tidernas bästa "muta"!

 Söööt påskpresent som låg och väntade på skrivbordet när man kom till jobbet och gjorde en riktigt vardagligt sockrig, söt, överraskad och glaaad! Rik blev jag oxå, 50 kr vann jag...har ännu inte unnat mig ngt riktigt fiint för slanten...;)
(Och klart jag "mutade" cheferna tillbaka och bjöd på min hembakade påsk-obligatoriska gula-kolakaka! Smör, smööör...) ;)
 Barnens påskägg fyllde mamman med så lite godis som möjligt och varsin härligt vårig pyjamas! (De e ju så söööta när de sover, haha...);)
 Och vad kunde inte passa bättra efter allt godis, än boken om tidernas bästa barn-"muta" ever?!!
 Nämligen  T A N D T R Å L L E N!!
För säg den föräldern som inte tackar gudarna för detta genom tiderna mest geniala påfund?!! I love them, and my kids hate them = tandborstning all in!! ;)

 Töntig färgmatching var ju mamma "Matching-Matilda", (som min egen mor brukar kalla mig), tvungen att få till oxå...ofrånkomligt på något vis! ;)

Hoppas att Ni gav och fick många riktigt smarriga Påskägg med kanske ngt udda innehåll?? (Berätta!)

4 kommentarer:

  1. En iphone lagom till påsk fick jag. :)
    Vad fick durå?? :)

    SvaraRadera
  2. Wow! Vad kuuul, det var du värd tycker jag!!

    Själv fick jag äran att *ge* och så fick jag ju fira påsken i fjällen med mina nära och kära! ;)

    Påskkram

    SvaraRadera
  3. Hallå....du fick faktiskt ett påskägg av mamman och pappan...så deså !!

    SvaraRadera
  4. Ja justi, fyllt av tandtrolls-favoriter!! ;)

    SvaraRadera