torsdag 26 maj 2011

Not my kind of day!

Sambon bortrest på jobb, vad händer inte då då, om lite extra spektakel såklart...för plötsligt insåg jag att de är rätt så bra att ha ändå, de där karlarna(vad gör en singelkvinna när ngt sådant här händer lixom?)...när jag igår på lunchen var en snabbis nere på stan, parkerade min kära Bubbla i parkeringsgaraget och när jag sedan hade stressat klart(och köpt lite barnkläder...vad annars?) så gick min pärla inte igång, tvär död, bara...snyft! ;(
Men som tur var hade sambon lämnat bilen hemma och kära svärfar kunde komma till undsättning...

 Och titta Bubblan fick älska med sin partner...en alldeles vacker sammankoppling som det nästan slog gnistor om...åååh...;)
Men det hjälpte tyvärr inte, utan slutade med att hon fick åka bergningsbil till verkstaden!
Härlig *förfärlig* vardag att spendera 1,5h i ett parkeringsgarage...och hur skall jag komma ej luspank ur detta?...bäst att springa tillbaka och klämna tillbaka alla barnkläder omedel bums...(eller rättare sagt allt jag handlat det senaste halvåret!!) ;(
Jaja...ingen människa kom till skada i allafall och pengar är ju trots allt bara pengar...värre med tiden, då jag drog på mig -1,5h att jobba igen på jobbet dessutom(när jag nu 17 skall hinna det???) ;(
Och så imorse, som rena straffet, blev jag omkörd av min absoluta drömbil;
En sprillans ny vit Bubbla-cab...

-Suck! ;(

Kör försktigt denna soliga dag kära Ni...och hoppas att ni fått igång startmotorn, vare sig det handlar om er bil, eller ert inre som driiiiver er mot oändliga höjder av livskvalité och lycka!!! ;)

1 kommentar:

  1. Jo min vän jag ska tala om vad singelkvinnor gör: De kopplar på den sin mest charmerande röst och ringer till sitt ex...
    Grattis på födelsedagen i efterskott!
    Kram!

    SvaraRadera