fredag 27 maj 2011

Just det, jag höll visst på att glömma...

 ...eller ska man kanske säga *förtränga* att jag hunnit blivit ett år äldre oxå...för ca 1 månad sen...hjälp vad tiden går...snart är man ju 35 om det skall fortsätta såhär! Här fin uppvaktning på jobbet med tårta och söt bok av kär kollega, tuuusen tack!
Och så fick jag fiiinaste blomsterbudet(!!någon som har beklagat sig lite mkt här eller?) till jobbet av kära mamma och pappa, tuusen tack vad överraskad, chockad och glad jag blev! Herregud, jag som bara fyller 19...eller jag menar 29!! ;)
 Och när jag hämtat barn på dagis och vi kom hem...så var sambon redan hemma(vilket aaaaldrig händer!) och hade dukat upp världens fiiinaste och goooodaste födelsedagsmiddag!! Alldeles rörd av tacksamhet, ty det här är det bästa en hårt kämpande mamma kan få!!
 Och chokladpudding hade han gjort till efterrätt oxå och dekorerat så fint med färska hallon och vit chokladsås...snyft! Paketet kändes helt överflödigt, det räckte gott, underbart och nog såhär bara!!
 Och vääärldens vackraste blombukett hade han köpt...
 ...alldeles bedårande ljusrosa ranunkler i otroligt vacker samklang med vita prästkragar! (bladen deras gifte sig såå bra med varandra att det blev en alldeles fantastisk kombination!)
Tusen Tack min käre, du fick mig verkligen att känna mig speciell, uppvaktad och tacksam för att du finns!! Love.
 Och som om inte det vore nog så tittar alldeles för snälla (grann)frun in med denna vackra mångfald av paket...men hallå, fyller jag redan 30...har jag räknt fel någonstans...??...
Finaste finaste trähjärtat och underbart vackra och "me" servetter och underbar doftljus med det underbara namnet pink champagne!!
Alldeles för snäll e vad du eeee, blev sååå glad ska du veta, gulle dig!! ;)

Tack fina medmänniskor för att ni finns och gjorde min dag såååå fiiiiin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar