tisdag 31 maj 2011

Nytt hemma!

Är det sanning broder, vad är det ni skådar...jo, det är så att furubordet (som sambon stått på sig är bra att ha kvar för små hackande händer!) är borta forever - över min döda kropp!
Äntligen har vi inga hackande händer mer och denna vita skönhet till matgrupp fick flytta in i köksdelen där vi äter till vardags! Tjooohooo!! Jag väntade alldeles för lääänge, men visst väntade jag på något gott allt! ;)
Jag tror fortfarande inte mina egna ögon!
Massivt stort vitt matbord från underbara Artwood och korgstolar från samma ställe!
Heeelt fantastiskt vackra och framför allt skööööna att sitta i!

Hemlevererat av PS Inredning, där du kan köpa bla dessa möbler till riktigt bra priser!!
(Samma bord finns även i en mindre storlek!)

Kontakta mig eller gå in på hemsidan psinredning.se

Behöver jag ens säga att jag är supernöjd och att maten både serveras och smakar ännu bättre??!! ;)

3 kommentarer:

  1. Oj va fint älskar stolarna. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vad kostar 4 stolar om man köper det .Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vad roligt Camilla, återkommer om detta!!! (så fort jag kan!) ;)
    Kram

    SvaraRadera