fredag 27 maj 2011

Ensam mamma...

Vad gör Ni när ni är ensamma...??
Jag blir tydligen lite blööödig...snyft...har jag kommit på mig själv med, när jag lyssnar på Medinas  Sagoland på högsta volym i bilen(som fanns kvar på en gammal kvarglömd cd i nya bilen) om och om igen...när jag viiiner längs motorvägen till och från jobbet och på Adeles bedårande vackra Someone like you hemma till vardagsmyset stöket och böket...om och om igen...böööl så vackert...med olycklig kärlek...snyft vad det värker i hjärtat...snörvel! ;)

Och inte nog med det...hittade dennaa gamla pocket med Svenska Kärleksbrev när jag städade, som jag fått i julklapp av min kära svägerska något år och har läst och släppt en liten tår till varje kväll, rörd och berörd, ha ha......;)
Det är annat än dagens kärleks-förklaringar och flirtande via sms, mail och facebook...
För när skrev du eller skickade ett riktigt kärleksbrev senast??

Riktiga gamla hederliga Kärleksbrev - is the shit!!
Vilket bli mer och mer utrotat skulle jag gissa...här postning av brev till de nyfunna vännerna i Thailand, Nellie och Meja från Halmstad!


Oj, oj...och nu ringde sambon just och meddelade att han inte anländer hemma förens imorgon, snyft...hur skall denna ensamma vecka sluta...(jaja, det får väl bli några kärleksbrevs-rader till och en och annan kärleks-strof på stereon då, haha...?!) ;(

Trevlig Fredag mitt kära sällskap!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar