lördag 14 maj 2011

Hakar ni på trenden?
















I do...tydligen! ;)
Easy Tone´s is the shit!!
 (Finns i en uppsjö av färger och former - Reeboks träningssko med inbyggda balansbollar som sägs träna rumpmusklerna, mina från sportamore.se(hemklickade på ett par dagar!) som jag personligen helst matchar träningstightsen i absoluta amotsatsen till favvofärgen - nämligen svart!)

För fatta vilken rumpa jag kommer få(se reklamfilmen ovan)....ooooh....aaaaah....yeeees....haha...eller...??

(In my dreams I know)...but anyway...fast, sägs det inte så, att om man tror på ngt innerligt mycket...så blir det så?!
Tanken är god - affärsidén bra - och resultatet ännu ett mysterium......(Helt klart värt att lösa...för säg den "genväg" som inte är värd att testa??!!) ;)
Och lite typiskt mig befarar jag, min kära syster skrattar alltid åt mig eftersom jag alltid måste "kitta upp mig" med utrustning, gärna snygg sådan, innan jag kan börja träna, i stället för att bara gör´t...(ja, ni förstår ju själva vart problemet sitter, haha...) ;)

God Morgon lördag - nu gååååår vi, jag och mina Easy Tone´s! ;)

KRAM
Mrs Powerwalk

Pssst. Någon som oxå hakat trenden och testat???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar