fredag 27 maj 2011

Happy birthday to me!

Sedan blev det släktkalas och ännu mera uppvaktning, fast det viktigaste förståss att bara få en rolig och härlig stund tillsammans!
Min kära Freddan ställde jag vid grillen där han hör hemma!! ;)
Och det är så roligt att bjuda! Kvällens kalasbuffé på plats...
Får det lov att vara en liten kalastallrik med grillad kycklingfilé och färska champinjoner serverad med härlig potatissallad, currysås och goda tillbehör?!
Sedan försökte jag mig på Matplatsens Viktorias vackra (hmm?? eler ja när hon gjorde den i allafall...tryck på länken Matplatsen för att se hennes fina version!) blåbärscheesecake!!
Men oootroligt god blev den i allafall, men jag måste fråga henne om hon missade att skriva att den skulle spendera tid i frysen till den goda lilla blåa rackaren, för jag tyckte det verkade lite konstigt, men kletade bara på!! ;) Men som sagt, god blev den!
Sedan blev det flera generationers lössläpp av kalaskalorier på dansgolvet, häärligt, här till Linda Bengtzings melodifestival bidrag(om dottern får välja...hon i gula klänningen mamma!) efter att hon stått bredvid mig vid spisen en dag och sjungit "en riktig karl, en sån man vill ha, en trygg familjefar!" och jag bara chockat tittat på henne "sjöng du ut mina tankar nu eller??" haha...;)

Tack käraste käraste familjen för att ni kom och firade mig och jag fick bulla upp med kalas!
Love you all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar