söndag 2 januari 2011

Nytt År...

Nya sängkamrater!!;)
För i december månad gick musten totalt ur mig och inte många krafter eller luster till någonting infann sig...utan spenderades alltför länge i just sängen med influensa och total-brutal energibrist...
Men när julafton väl infann sig, sängliggandes hela veckan (vilket en mamma varken har tid, möjlighet eller lust med inför den stundande julen ;( )...så var det bara att gaska upp sig, skicka iväg sambon på julklappsjakt och hoppa i julklänningen...(som komiskt nog matchade sängen bättre än den självaste vit-röda julen!) ;)

Och eftersom datorn haft virus as well...så blev jag såklart överlycklig när Tomten gav mig en alldeles egen liten bloggdator...som numera gör mig sällskap i sängen...med hård konkurrans av Andreas Carlsson...(inte konstigt att man vill ligga kvar!) ;)
Så efter bara massor vila julledigheten igenom så mår jag nu helt ok, även om lite halsont fortfarande sitter i, men vad gör det när energidosen är fulltankad igen?!! ;) (In my dreams)

Dags att gaska upp sig, kanske börja blogga och njuta av det nya underbara året.
 2011 all in! ;)

Carpe Diem

(Tack söta förresten,  för att ni fortfarande tittar in och lämnar så fina värmande kommentarer och skickar ett och annat vänligt mail!)

3 kommentarer:

  1. Very very welcome back dear.....have missed you !!!

    SvaraRadera
  2. Tittar in varje dag och hade börjat tröttna på den 3-åriga prinsen så tack för nya inlägg!!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt Bloggår och välkommen tillbaka !!

    SvaraRadera