söndag 16 januari 2011

Jag är totalt utom ramen...

helt uppåt väggarna värdelös...på att framkalla kort, på hederligt gammalt vanligt fotopapper...
Och sätta in bakom glas och ram!
Ja ni ser ju själva, lyckliga familjen, liksom...;)

 Däremot tycks jag ääälska vita ramar, för de finns överallt i mitt hus, på staplar på vinden(hur många år har jag drömt om min tavelvägg nu...??) ;), uppspikade på väggar, eller uppradade på tavellister, men jag kommer liksom aldrig till skott, tar mig tiden att framkalla inramningsvärda minnen till innehåll!
 Men...årets dagiskort...som också är den stående julklappen till mor- och farföräldrar...har äntligen hamnat på hedersplatser bakom glas och ram...
 Och tre av sex ramar är nu äääntligen fyllda efter 2 år(???!!!) på väggen, här ovanför soffan i  vardagsrummet...
 Busungar uppåt väggarna, det absolut värdefullaste jag äger och har!
Ja, det är ju kul att ni kan sitta still och le ibland, så att säga!! ;)
(Fast ni e bra mycket goare och härligare i verkligheten...inte så stillasittande bara...ja, ni ser ju själva...tihi!) ;)
-Tadá! BRA jobbat mammi, nu är det bara 711 ramar kvar!! ;)


Helt klart ett nyårslöfte att ta tag i!

Psst. Någon som kan tipsa om ngn bra sida på nätet att enkelt ladda ner och smidigt beställa hem sina bilder på???

Ramverkstads-Kram

3 kommentarer:

  1. postfoto tycker jag är bra, jag är inte så teknisk och jag klarar av det :)

    SvaraRadera
  2. ...söta spralliga ungar du har...!!!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för tipset Elin, nu skall här beställas...;)

    Ja, fina och exemplariska på bild (jag och sambon skrattade åt det häromdagen att det är ju rena rama "bedrägeriet" haha...) ;)
    Superbusiga, härliga och energiska i erkligheten, precis som barn ska vara!!

    Kram på er

    SvaraRadera