lördag 29 januari 2011

Lördagsgodis till små....som stora...;)

Var på dop i helgen och barnen fick söta godispåsar fulla med snask, bl a denna klassiker, godishalsband!
När vi sedan sitter och vuxensnackar, medan barnen använder just godis-energin så utbrister vår kära vän S;
"-Ni vet väl att det finns såna där godis-underkläder till vuxna?"
Jag och sambon tittar frågande på varandra..."Ööööh? Näääeh...."
(men det gör ni då tydligen okeeeej) ;)
(Det ledde iaf till många härliga skratt bland småbarnsföräldrarna...haha...)
I torsdags kväll läste jag mailet med de bifogade bilderna, haha... (Tack S, du gjorde min ensamma kväll...hmm, missförstå mig rätt nu!) ;)
Så ja, ni ser ju sälva...det är bara att snaska på...hmm, sambon som älskar att ligga och äta godis i sängen, tuggar alltid på de hårda, medan jag föredrar att suga...nej, hjälp nu låter det inte bra det här...;)

Lördsgsgodis åt er alla - falleralla! ;)

(bilder lånade från webben)

1 kommentar:

  1. *skratt* Snyggt och smaskigt! Men vad ska man ta på sig SEN då, efteråt? Jag menar om det skulle vara bortamatch (inte aktuellt för denna slitna 3-barnsmorsa, men ändå)!

    SvaraRadera