måndag 17 januari 2011

Ny vecka...

Nya isfläckar att halka på...;(

Se upp hörrni, det gjorde inte jag, stressad as usual, gjorde jag en liten vurpa i lördags när jag precis hade parkerat bilen på stan och betalat biljetten...vilket resulterade i att jag sket i mina ärenden hoppade in i bilen igen, åkte hem till mamma och bööölade istället, inte för att det gjorde ont, utan bara för att allt går åt fanders just nu (I´m totally out of balance!!)...;(

Men, men, inte klaga, det finns de som har det värre, som min kära bloggvän flamman tex, som just brutit båtbenet av samma anledning!
Största krya-på-dig kramen till Dig!

Som sagt, ta isfläckarna med största respekt, aktsamhet, eller helt enkelt med broddarna, spikskorna eller skridskorna på!! ;)

3 kommentarer:

  1. TACK snälla för krya på dig-hälsningen, det här jäkla gipset går mig på nerverna!!! Men ibland kan jag skratta åt skiten också, det behövs :)

    Stackars dig som också vurpade, det gäller att hålla i hatten så här års. Och ibland räcker det ju med just en 'vurpa' för att få fart på andra känslor. Stå stark min vän!!

    kram kram och en till kraaaam

    SvaraRadera
  2. Stackare!!
    Jag vurpa oxå på stan i lördags.. mest att jag tyckte det va pinsamt...;) inte så att jag gjorde illa mig som du! Men inte en j***l som erbjöd mig hjälp upp!
    Du har mail vännen på fejjan:)
    Krya på dig kram Frida

    SvaraRadera
  3. Men åååh, tack brudar för eran fina omtanke, de bästa plåstren på såren man kan få
    !!!
    Ja, stackare flamman, förstår att gipset måste vara vedervärdigt,. dig e det verkligen synd om, men härligt att du kan skratta åt det ibland *välja glädje* is the shit!! ;)

    Och fina Frida, mailar snart tillbaka...bedrövkligt med en självupptagen värld där ingen kan ge en hjälpande hand...jag hade iaf hjälp dig direkt!! ;)

    Kram på er...vilka kärringar vi blivit, haha...nu står vi stadigt!!! ;)

    Kram fina, fantastiska vänner!

    SvaraRadera