torsdag 13 januari 2011

Mamma mia...

...vilken tur att jag har en mor som dig, kära mammi och mormor!
På kärt kvällsbesök idag tittar hon in och hjälper "ensamma mamman", med en sprudlande energi (som röjer igenom hela huset i ett nafs!...skottade hela uppfarten gjorde hon oxå dynamit-morsan, haha...), smittande glädje och ett fång underbart vackra tulpaner dessutom, årets första,  I love!!

Efter middag och tygling av de busiga små barnbarnen som lider av "bus-sjukan"...;)... så avnjöts det fruktsallad(gul sådan idag=annanas, banan, gul kiwi och äpple!) i soffan...friskt, fruktigt, fräscht...Mums!

 Tusen tack älskade mammi, vet faktiskt inte på riktigt hur jag skulle klara mig utan dig...?!
Tulpaner kan jag köpa till mig själv, huset kan jag städa likaså, men du är ju liksom oersättlig!! ;)

Torsdags Kram fylld med familjär Kärlek och Tacksamhet

1 kommentar:

  1. Tack själv Mattis, jag får väl ge igen av den energi dina kära barn, mina barnbarn förmodligen delvis har ärvt av mig ! Ni är alla en fantastisk glädje i mitt liv också tillsammans med systra di med dotra ! Kram och God Natt min Skatt !!!

    SvaraRadera